CintaHati MamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

CintaHati MamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

CintaHatiMamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, July 14, 2011

:: Hobi saya *_* ::

Salam pagi Jumaat buat semua... didoakan moga semuanya sihat2 & senyum sokmo!!

Kalau di Terengganu dulu,pepagi macam ni saya akan berjalan & bersiar2 menghayati serta menikmati indahnya ciptaan Tuhan di tepi pantai bersama mamababa kerana itu adalah hobi mamababa..mama sangat sukakan pantai..kata mama, tenang je bila melihat indahnya pantai ciptaanNya.... kebiasaannya Pantai Batu Burok destinasi saya menghabiskan masa bersama mamababa.. lepas bersiar2, berjalan2, bermain2 pasir di tepi pantai, mamababa akan bawa saya ke taman permainan yang berdekatan pantai tersebut...owwhhhh indahnya saat itu... sekarang segalanya sudah berubah sebab hari Jumaat di sini adalah hari bekerja... so seperti biasa saya akan dihantar ke nurseri oleh mamababa.. terima kasih Ya Allah atas peluang yang Engkau berikan kepada kami walaupun hanya sekejap cuma...

Berbalik pada tajuk entry saya kali ini... "HOBI SAYA" ...
Kata orang : " apa yang mamababa buat @ lakukan sedikit sebanyak akan turun kepada anaknya" ... so mamababa kena la sentiasa berakhlak mulia, bersikap positif ,berperangai baik & segala2nya mestila baik kan.. sebab Ishraqi akan ikut semua perangai mamababa tau... hihi ...
Seperti yang semua sedia maklum, hobi mamababa saya memang la suka bergambar & mengambil gambar... seperti yang saya maklumkan entry lepas... kalau dulu sebelum lahirnya saya, mereka sendiri yang menjadi model tapi sejak kehadiran saya .. maka saya lah yang menjadi model mamababa..... *_*
DAN
Sekarang ni pantang jumpa kamera je inilah reaksi & tindakan saya... dah jadi macam mamababa kan kan kan...

* 1 2 3 senyummmmmm .... semua sebut ssssssss...

* owhh tak center... kiri sikit, kiri sikit... @_@ ....

* Adusss.. beratnya kamera mamababa ni..patahla hidung Ishraqi...

Yeahh.. nampaknya hobi mamababa dah hampir sebati dalam diri saya..
hihi..
Ok wallahua'lam... jumpa lagi di lain entry...ilalliqa'...

2 comments:

  1. hihihi...dak kecik ni dah belaja amek gamba ye.. nanati mamaloy kawen sayang amek kan gambar ye... :))

    ReplyDelete
  2. owhhh mamaloy... budak tecik ni sangatlah pandai meniru org sekelilingnya.. terkezutt mamanya tgk, tiba2 dia amik kamera dan fokus gitu.. hihi..
    ok.. nnti ishraqi jadi photograpr mamaloy k..hehe..

    ReplyDelete