CintaHati MamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

CintaHati MamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

CintaHatiMamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 13, 2011

:: Ishraqi & Floria 2011 ::

Selamat petang buat semua & assalamualaikum..


Semoga Allah panjangkan umur saya, mama, baba, tok, tokwan dan semua.. dan moga dengan nikmat umur ini dapat saya membesar & berbakti pada mamababa serta menjadi hamba yang taat padaNya...
Cerita hujung minggu lepas :

Ahad 10 Julai 2011 - Mamababa bawa saya ke Festival Bunga & Taman di Presint 2 yang berlangsung selama seminggu :


Tarikh : 09 - 17 Julai 2011


9.00 pagi - 10.00 malam (Isnin - Jumaat)



9.00 pagi - 12.00 malam (sabtu & Ahad)



Tempat : Presint 2 (tapak pasar malam bersebelahan tasik & Monumen Alaf baru)


Subahanallah sangatlah cantik ciptaanNya... pujian hanya layak untukNya... Sepanjang 14 bulan saya di muka bumi ini, saya hanya pernah tengok bunga2 biasa di tepi jalan & taman2.. tapi kali ni saya berpeluang melihat berbagai jenis tumbuhan terutamanya bunga2 yang bermacam2 jenis dan teramatlah cantik yang mustahil bagi kita untuk membuat & menciptakan seperti itu kecuali Yang Maha Esa... Maha Hebat Dia... Subahanallah...


Kekadang mamababa biarkan saya bebas berjalan menikmati indahnya ciptaan Yang Maha Agung.. kekadang tangan saya mencapai bunga2 itu ..cantiknya rasa macam nak makan.. hihi ..(sbb hobi saya mmg suka masuk benda dlm mulut... hihi )


Dengan kelebihan yang ada pada mamababa yang hobinya suka bergambar... maka sangatlah bertuah diri ini sbb dapat merakamkan ratusan gambar sebagai kenangan "Ishraqi & Floria 2011" ... kalau dulu sebelum lahirnya saya, mamababa adalah model utk hobi mereka.. tapi sejak kehadiran saya.. maka sayalah model mamababa & hobi itu mungkin akan sebati dalam diri saya...


Untuk akhirnya, ingin saya mengabadikan foto kenangan itu di sini & selebihnya boleh klik di Ishraqi & Floria 2011 :







Sekian cerita hari ini & shukran mamababa bawa Ishraqi jalan2... Wallahua'lam...

2 comments:

  1. isk2 mkn syok berjln la duk ibu kota ni ye...program mrata2 tu hehe...jeles lak akami...
    kalau dkt2 aku pun tringin nk g gk floria tu...

    ReplyDelete
  2. hahaha... usah di jelesi umi fathi wa fateh.. nikmatmu masih banyak di persisiran pantai.. nikmatku utk menikmati indahnya pantai sudah ke penghujungnya.. huhu.. kangen bangat dengan TERENGGANU..
    pesta flora itu sangatlah cantik & mengasyikkan.. nnti bawala kanak2 tu mari putrajaya ni deh..

    ReplyDelete