CintaHati MamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

CintaHati MamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

CintaHatiMamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, July 17, 2011

:: Selamat tinggal Terengganu ::

Assalamualaikum... moga semuanya sihat2 sahaja & senyum sokmo!!

Huhhh Alhamdulillah... secara rasminya saya,mamababa dah pindah dari Terengganu.. kenape saya berkata sedemikian?? kerana... semalam Ahad 17072011 saya,mamababa,cikmat,ciklah & pokcik2 lori sudah selesai memunggah,mengangkat & mengangkut semua barang2 milik abadi kami yang terperap di KIPSS hampir sebulan tanpa tuan di sisi... dan sekarang barang2 itu telah menyemakkan teratak kami di presint 9... sian mamababa nak kena mengemas plak... sabar ye mamababa.. itulah lumrah sebuah kehidupan.. kerja yang pasti tidak akan abis..

Jutaan terima kasih buat cikmat & ciklah yang banyak membantu mamababa.. jasa kalian hanya Allah yang mampu membalasnya..
Juga sekalung penghargaan & terima kasih yang tidak terhingga buat acik linda sekeluarga atas jasa baik sudi menerima kami sebagai tetamu & membenarkan kami bermalam di istana yang cukup selesa.. tak cukup dengan itu, acik linda menyusahkan diri memasak & menghidangkan kami nasi ayam yang besttt.... juga membekalkan kami bekalan utk sepanjang perjalanan.. sungguh indah budi pekertimu .. jasamu akan kami kenang selalu.. moga Allah sentiasa memurahkan rezeki yang halal untuk acik linda menjadi JUTAWAN sepanjang hayat..


Hari ni saya kembali ke taska, mama ke sekolah & baba bercuti mengemas rumah bersama2 cikmat & ciklah...
ok.. mohon mengundur diri... salam permisi.. jumpa lagi...
Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment