CintaHati MamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

CintaHati MamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

CintaHatiMamaBaba

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 5, 2011

:: Taman Tasik Cempaka, Bangi ::

TARIKH : 3 JULAI 2011
HARI : AHAD
MASA : 9 - 10 PAGI
LOKASI : TAMAN TASIK CEMPAKA, BANDAR BARU BANGI

Assalamualaikum semua....
Semoga semuanya di bawah rahmat Ilahi...

Minggu lepas masa saya diisi dengan sepenuhnya, cuma Sabtu je saya ada di rumah maklong, berbaring & bermain bersama baba sebab mama ada program di sekolah...

Malam tu paksu bertolak dari Kedah ke KL sebab esok paginya paksu dah nak bertolak balik India.. tp malangnya saya tak dapat jumpa paksu pun.. sebab malam tu paksu sampai lewat & esoknya awal2 pagi lagi paksu dah ke KLIA... memang takdak rezeki saya la nak jumpa paksu,maklumla jadual tido saya lepas isyak dah zzzZzzzzZzz dan kebetulan pagi tu saya bangun lambat... sorry ye paksu.. ada rezeki panjang umur kita jumpa lagi k...

Hari Ahad plak, maklong ajak mamababa & saya jalan2 abiskan duit :) di jalan TAR.. Sebelum ke jalan TAR awal pagi tu mamababa bawa saya bersiar2 di Taman Tasik Cempaka, Bandar Baru Bangi.. lokasinya tak la jauh dari rumah maklong.. taman ni cantik, sangat sesuai untuk berjogging.Ada juga taman permainan kanak-kanak.. utk hari tu mamababa tak sempat bawa pergi main kat taman tu sebab peginya sekejap je.. sesaje bersiar2..

Jom layan pic bi bawah k....

* Haaa ni gambar saya & baba... ini antara hobi saya "suka meniru gaya baba jalan".. macamana?sejibik tak gaya saya & baba...hihi...


* Baba suka bercerita... saya banyak tau dari cerita2 baba... tu gambar baba tunjuk,baba kata : "ishraqi, ni tasik..dalam tasik ni ada ikan..." TQ baba...


* Ini atas jambatan di Tasik tu..kalau ikutkan hati, saya nak jalan sendiri jer.. tp baba takut saya jatuh.. mama kata : "relax la baba..."


* Inilah mama saya yang terchenta...


* Saya yang atas dukungan mama...


* Ini pulak laluan untuk berjogging... huhh happynya saya dapat bebas berjogging di sini...


Ok lah... sekadar ini sahaja coretan saya untuk kali ini... jumpa lagi di lain waktu.. mata saya dah ngantukkkk....

babaiiii.... tataaa.....

No comments:

Post a Comment